Losowe zdjęcie |
|
SM42-1242
Komentarzy: 3 Bojar
|
|
|
|
Plan schematyczny: ZYGMUNT AUGUST 1996 r.
Rozpowszechnianie zdjęć bez wiedzy autora zdjęcia surowo zabronione!!!
|
Plan schematyczny: ZYGMUNT AUGUST 1996 r. |
|
|
Komentarz: |
Powyższy plan schematyczny przedstawia układ torowy oraz cześć infrastruktury po przebudowie, która miała miejsce w 1996 r.
Rozjazdy nr 1 i nr 2 przesunięto w stronę posterunku odgałęźnego Azoty wyposażając je w napędy elektryczne ze względu na znaczną odległość od nastawni.
Wpłynęło to oczywiście na zmianę lokalizacji semafora A i SzA2N.
Dostawiono semafory H,J,K,L. W tym momencie Zygmunt August
stracił miano posterunku na rzecz stacji.
Głowice w semaforach A,D,E,G zmieniono z 3-komorowych na 4-komorowe z racji uzależnienia ich wskazań od semaforów wyjazdowych. Dodano dwie tarcze manewrowe Tm1,Tm2.
W 1995 r. zlikwidowano odgałęzienie do szybu Zygmunt August lecz zwrotnicę pozostawiono (nr 8).
Zwrotnica ta była unieruchomiona i nie brała udziału w przebiegach.
Została fizycznie zlikwidowana dopiero podczas kolejnej przebudowy w 2003 r. wraz ze zwrotnicą nr 9 oraz nr 10.
W 2003 r. również zlikwidowano tor nr 2 do posterunku Lompa wraz z semaforem D i tarczą ToD.
Zastąpiono tarczę zaporową SzA2N semaforem 4-komorowym M tworząc w ten sposób dwa szlaki jednotorowe w kierunku Siemianowic.
W 2007 r. zlikwidowano szlak Zygmunt August-Karol Miarka wraz z przynależną infrastrukturą.
W kolejnych latach to już było tylko gorzej...... |
SÅ‚owa kluczowe: |
plan, schematyczny, Zygmunt, August |
Data: |
08.06.2017 23:33 |
Wyświetleń |
5057 |
Pobrań: |
0 |
Ocena: |
0.00 (0
Głosów) |
Wielkość pliku: |
255.7 KB |
Dodał: |
Jacek |
|
|